ورزش

درخواست ویژه پیشکسوت فوتبال ایران از وزیر ورزش و جوانان؛ استقلال و پرسپولیس را نجات بدهید!

درخواست ویژه پیشکسوت فوتبال ایران از وزیر ورزش و جوانان؛ استقلال و پرسپولیس را نجات بدهید!

به گزارش خبرورزشی، نادر فریاد شیران پیشکسوت فوتبال ایران که زمان حضور احمد دنیامالی در هیات مدیره ملوان بندرانزلی به عنوان دستیار محمد مایلی کهن سابقه همکاری با وی را داشته، در یادداشتی برای خبرورزشی ضمن تبریک انتخاب دنیامالی به عنوان وزیر جدید ورزش و جوانان، از وی چند خواسته عمومی داشت:

«جناب آقای دکتر دنیامالی عزیز وزیر ورزش و جوانان جدید ایران؛ ضمن تبریک انتخاب حضرتعالی از آنجایی که می‌دانیم شما به حوزه ورزش و به خصوص فوتبال ایران اشراف دارید، انتظارات جامعه فوتبال و به خصوص پیشکسوتان فوتبال از حضرتعالی که بسیار زیاد است را در این مجال در چند بند ذکر می‌کنم که امیدوارم اقدام عاجل به عمل آورید:

۱. بنده دوسال است پیشنهاد داده‌ام یک درصد از قرارداد تمام مربیان فوتبال ایران جهت رفع مشکلات پیشکسوتان فوتبال ایران اختصاص داده شود اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

۲.  دستور فرمایید کمیته پیشکسوتان را احیا کنند و مسابقات پیشکسوتان فوتبال به صورت جدی و مستمر از طریق فدراسیون فوتبال و هیات‌های استانی و شهرستانی جهت سلامتی روحی و نشاط آنان برگزار شود.

۳. کمیته مبارزه با فساد تشکیل دهید و دلالی گسترده و افسار گسیخته در فوتبال را جزو اولویت‌های کاری خود قرار دهید.

۴. خواهشمند است به پرونده ویلموتس گیت، کی‌روش گیت و تخلفات صورت گرفته در ده ‌سال اخیر در فدراسیون فوتبال ایران ورود کرده و آن‌ها را فراموش نکنید؛ انشاالله.

۵. در خاتمه درخواست دارم با توجه به تجربه حضرتعالی در ساخت و ساز عمرانی، بودجه‌ای برای احداث ورزشگاه‌های اختصاصی برای دو تیم محبوب مردم ایران در نظر گرفته شود که استقلال و پرسپولیس برای بازی کردن دچار سردرگمی نشوند چرا که این موضوع برای فوتبال ایران بسیار ناامید کننده است.»

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا